förlåt men hade tråkigt.

 

Fem frågor om förhållanden

är du singel? - jo.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag vet faktiskt inte, hm kanske.
kärlek eller sex? - kärlek.
har du varit kär i någon? - nåjo.
finns det någon för dig just nu? inte just nu,

10 frågor om dig själv
fullständiga namn? - victoria anna emilia sjöberg.
när fyller du år? - 9 februari
några utsmyckningar på din kropp, isf var? öronen.
vad har du på dig just nu? - underkläder, linne och kofta, jeans
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - hm, fint väder och fint sällskap när man vaknar upp.
vad tycker du mest om hos dig själv? ah, jag vet inte..
vad är du bra på? pratar mycket, ibland iallafall.
vem älskar du mest på denna jorden? - hm, svår fråga
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon, men skönt att sova själv ibland

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - victoria såklart
vem är den roligaste av dina vänner? - vetinte
vem är snyggast av dina vänner? - vetinte
vem är den du helst har filmkväll med? - lisa och ellla
vem av dina vänner är mest "evil" ? emma
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - lisa


10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? sofié, mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nä.. det är synd.
vem är farligast i din familj? ingen 
vem ser roligast ut i din familj? - halvbror, vincent! men han är söööt.
vem är coolast? kjell
har ni något husdjur? - vovven min
vem har du mest gemensamt med? - sofié
vem står för underhållningen? - kjelll.
roligaste kvällen med familjemedlem? - oj, var länge sen.


10 frågor om idag
vad har du gjort? - skola
har du varit glad idag? - ja
har du varit ledsen idag? - nä, 
har du gjort något bra idag? - hm, inte ännu
vad ska du göra nu? - stan och köpa en pärm
har du gjort något dåligt idag? - nejdu
vad har du ätit idag? - ris med sås, och vattenmelon
har du duschat idag? - ska.
är du trött nu? - jofasktiskt
vad händer imorgon? - skola till 4.


SKOLAN
Går du i skolan? yes
Har du varit i skolan idag? yes

ANNAT
Hur mår du just nu? helt okejjj
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? jodå
Har du piercat dig? jo,öronen



TELEFON/MOBIL
Vem ringde du senast? mamma
Vem ringde dig senast ? mamma
Vem sms:a till dig senast? lisa
Vem sms:a du till senast? lisa

ÖVRIGT
Är du hungrig just nu? inte så.
Vad är klockan nu? 14.02
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bilddagboken facebook


FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? hm, igår kväll
Hur länge sen var det du träffa din farsa? länge sen


SPORT
Går du på någon sport? nehh
isf, vilken/vilka? - INGEN.
Trivs du med den sporten? - mm
Tycker du att den sporten är rolig?- men baba
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - suck

ÖVRIGT
Gillar du punk? njänå
har du sminkat dig idag? yepp
Isåfall, vad för smink? maskara och lite puder
Vad har du på dig för trosor just nu? randiga
Hur ser dem ut? normala.
Vad har du för bh/topp på dig just nu? svart.
Hur ser den ut? normal svart.


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? nope
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? är all-lyssnare


KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? m
Har du fler än 3 jeans? m
Har du fler än 5 tröjor? men ja
Har du någon märkesväska? nja halft.
Har du resteröds-trosor? nej
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? ja.
Har du märkesjeans? ja
Har du märkeströja? ne

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? jo.
Använder du Wax? nä.
Använder du ögonskugga? nejj
Använder du kajal? nejj
Använder du hårspray? väldigt sällan
Använder du volymspray? nej
Andänder du mouse? nej
Använder du deodorant? jodå
Använder du skiinspray? nej
Använder du parfym? vissa dagar
Använder du ögonfransböjare? nejj
Använder du läppglans/läppstift? nej
Andänder du brunkräm? nejj
Använder du rouge? ibland.
Noppar du ögonbrynen? ja?
Uppsatt hår eller hängande? nu har jag uppsatt, men föredrar båda.
Plattar/lockar du håret varje dag? nejj, beror på hur mitt hår ser ut när jag vaknar
Duschar du varje dag? ibland så.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nejj, snälla

KÄRLEK OCH SEX
är du kär just nu? vet inte
Har du kysst någon idag? nej.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? jo
Har du ett förhållande? nejj
Hade du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? nej
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? atte, -
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej, de tror jag inte.
är du svårflörtad? hm, beror på
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? har väl hänt en gång
Vad hette din första flickvän/pojkvän? haha, no comments.
länge höll det? nån vecka, haha
har du nångång slagit någon du tyckt om? jo.
har du lekt med någons känslor? nej
hur länge höll ditt längsta förhållande? 4månader och 2veckor 4dagar
hur länge var ditt kortaste? vet int
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej?
Är du en bra pojk/flickvän? vet inte, fråga nån annan
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet) ? atte
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? jadu, ska vi itne ta upp här
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? hehe, nä
När fick du din första kyss? jadu, den som jag gjorde det med , vet.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingeaning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha, förlåt sofié men jo. haha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ne
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat.
2009-08-17 / 13:13:27 / / 4 kommentarer

Dezdemona

"Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha, förlåt sofié men jo. haha"

HaHA! :D



För övrigt såg jag att du var söt och röstade på min bild, tackkkk :*

2009-08-17 / 20:22:03 / http://dezdemonas.blogspot.com
victoria

svar till dezdemona;

hahha, jo!

varsogod det var så lite, vad gör man inte för din duktiga kusin, du är verkligen duktig på att fotografera, :*

2009-08-17 / 20:50:03 / http://lillavictoria.blogg.se/
jutta

jag snor den här om det är okej :)

2009-08-22 / 23:13:53 / http://juttastolt.blogg.se/
victoria

svar till jutta;

det är heeelt okej! :)

2009-08-23 / 00:08:04 / http://lillavictoria.blogg.se/

Namn visas för alla


Mail visas bara för mig


Blogg visas för alla


Kommentera något snällt

Kom ihåg mig?
Trackback
Sök i bloggen
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Länkar
RSS 2.0
-------------------------------------------------------------------------------- Kodmall: Kategorisida victoria -

TILL ANNA, THE ONE AND THE ONLY


Jag ska slicka din mammas finaste pooooooorslin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGAH!!!
2011-07-17 / 22:55:47 / Love / 2 kommentarer


THAILAND

Imorgon far jag iväg till Thailand. Gud vad skönt de kommer att vara.
Lämmna detta kalla land och komma upp till himlen till ett varmt land.
Love it. Men kommer att sakna Anton, sjukt mycket.
2011-02-17 / 20:45:24 / Allmänt / 7 kommentarer


IMORGON IMORGON IMORGON

....händer de grejor. MIN födelsedag, och jag fyller inte 16,eller 17 eller något. utan jag fyller 18år! Det är min artons dag, kan ni fatta hur tiden går fort. Snart ligger jag väl i en säng och är en gammal gumma. Nä men detta kommer bli skönt. Längtar. bara 4 timmar kvar.
2011-02-08 / 19:00:55 / Allmänt / 1 kommentarer


LITE MERA MMMMM- I LIVET.

Sitter här och gottar mig med en chokladplatta.
Onyttigt men ändå så förbannat gott.
2011-02-08 / 18:58:37 / Allmänt / 0 kommentarer


26.01.2011

The days hurts
The nights hurts
The light hurts
My eyes hurts
The darks hurts
My heart hurts
It all hurts
The days hurts
The nights hurts
The light hurts
My eyes hurts
The darks hurts
My heart hurts
It all hurts
2011-01-26 / 20:01:05 / Allmänt / 1 kommentarer


CHER LIOYD

Tjejen är.... finner inga ord!
Blir rörd av dessa låtar, brukar inte bli så jätterörd av låtar.
Men denna tjej och dessa två låtar så de går djupt in i mig.
Ohu! Tjejen är verkligen grym.
2011-01-17 / 18:10:49 / Love / 1 kommentarer


PERSONLIGHETS TEST

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

 

Testet  hittar du här: http://se.41q.com/

2011-01-16 / 17:31:11 / Allmänt / 2 kommentarer


LETTERS TO JULIET

Nu ska jag kika på denna film. Den är så bra!
2011-01-15 / 22:07:06 / Allmänt / 0 kommentarer


Lars Forsell

De flesta flickor skulle inte drömma om att göra de saker de drömmer om.
2011-01-15 / 16:37:18 / Citat / 0 kommentarer


beige

Klänningen! Love it.
2011-01-15 / 16:34:59 / Love / 0 kommentarer


09:40

Nu ska jag snart ut och övningsköra. Jag är en aning trött.
Jag har ingen röst.
Jag har ingen ork.
Jag har ingen lust.
Jag har lust att sova.
2011-01-05 / 08:40:00 / Allmänt / 2 kommentarer


KOM IFORM

Nu ska jag snart till Träningsverket och få ordning på denna kropp.
Nu ska jag börja och träna så man kan visa sig i bikini tills sommaren 2011.
Tror att detta får bli mitt nyårslöfte: träna minst 2ggr per vecka.

2011-01-04 / 16:10:20 / Allmänt / 0 kommentarer


HEARTBEAT

Rosor på kind och ett leende på läpparna.
Godnatt.
2011-01-04 / 00:17:25 / Allmänt / 0 kommentarer


03.01.2010 - LOVE YOU

Ligger nu i Annas säng, jag ska sussa här hos henne inatt.
Ikväll har vi varit ute och myst i snön, åkt pulka, gått i hög snö, blivit iknuffad i olika snöhögar. Hm.
Underbar kväll med andra ord.
2011-01-04 / 00:15:44 / Love / 0 kommentarer


-

2011-01-02 / 20:28:00 / Citat / 0 kommentarer


SÖMNLÖSANÄTTER

Nu börjar det igen, de hemska nätterna då man inte kan somna. Man bara ligger och tänker och tänker. Ibland är det bra saker och ibland mindre bra saker och vissa är som man tänker på hela dagen. Går runt och är orolig för saker som man kanske inte borde vara orolig för men de vet man inte fören man är säker på saken.
GIVE ME A WORD.
2011-01-02 / 15:00:42 / Allmänt / 1 kommentarer


EN MÅNAD, EN UNDERBAR MÅNAD.

Det har varit helt magiskt, jag tycker om dej mer och mer för varje dag som går.
Du är helt underbar, och jag älskar dig som du är.
Jag hoppas jag får spendera flera månader tillsammans med dig, Anton. ♥

2011-01-01 / 16:22:50 / Love / 0 kommentarer


KISS MY FACE

And talk for hours
And ooh I like you
And ooh I like how you make me feel
Kiss my face
Your warm embrace
And ooh I like you
And ooh I like how you make me feel
And talk for hours
And ooh I like you
And ooh I like how you make me feel
Kiss my face
Your warm embrace
And ooh I like you
And ooh I like how you make me feel

2010-12-26 / 22:48:54 / Allmänt / 4 kommentarer


MILO + JULGRAN

Milo (systers kisse) tycker att idén med att han en julgran var toppen. man kan både hänga i grenarna och leka med bollar och glitter, woow! smulorna under granen är utav den halvt terorriserade julbocken som också bodde under granen... men Milo måste ju visa honom vem det var som bestämde över stället, så av bocken stackarn är det inte mycket kvar, haha

2010-12-11 / 11:23:52 / Love / 2 kommentarer


I'M NOT PERFECT, BUT I KEEP TRYING

2010-12-06 / 22:19:33 / Love / 0 kommentarer


01.12.2010



Finns inga ord hur mycket du betyder för mig.
2010-12-02 / 20:11:21 / Love / 3 kommentarer


BESVIKEN


Jag vet inte vad jag ska göra.
2010-11-12 / 17:07:17 / Allmänt / 1 kommentarer


8 NOVEMBER

Idag är det den 8 november.
Idag är det 91 dagar tills jag fyller år.
Idag är det måndag.
Idag är det en dålig dag.
Idag är det minusgrader här.
Idag är det frost och riktigt julkänsla.
2010-11-08 / 09:43:46 / Allmänt / 0 kommentarer


WOW SÄGER JAG BARA.

2010-11-07 / 16:38:51 / Love / 0 kommentarer


5 oktober 2010

Heeeejjj! Vickus bad mig att skriva här, och snäll som jag är så gör jag precis som hon säger. Så nu är det dags att plocka fram de oexisterande bloggkunskaperna och skriva lite. Dock har jag inte så mycket att säga förutom att jag ikväll har sett på toy story (som säkert är en av världens bästa filmer) och försökt packa. Försökt ja, det gick inte så bra men mjukisbyxorna och yllesockorna är i alla fall med!


Ja där fick ni en si så där fin bild! hähäh. Imorgon drar jag alltså till Sverige och skojar runt lite, sakna mig inte för mycket (som man nu brukar säga), jag lär komma hem nån gång på söndag. Då ska jag förhoppningsvis på dans dans dans, det tycker jag om! ♥ Hejdååå
2010-11-05 / 21:48:16 / Allmänt / 0 kommentarer


LOVE IS STRONG WHEN YOU ARE WIHT ME

Jag är trött.
Jag är slut i kroppen och jag har ont överallt.
Jag är kär.
Jag är galen i julen.
Jag är snart 18år, 97 dagar kvar.
Jag är cool.
Jag är trött. (igen)
Jag är en tevetittare, berg flyttar in, nu ska jag sova.
2010-11-03 / 21:19:35 / Allmänt / 0 kommentarer


3 NOVEMBER

Snart är det jul. 50 dagar kvar.
2010-11-03 / 21:17:15 / Allmänt / 0 kommentarer


ANDRA NOVEMBER

Jag älskar dig mamma.
2010-11-02 / 22:52:18 / Love / 2 kommentarer


FÖRSTA NOVEMBER

Snart är det julafton.
Snart är det min födelsedag, om 99 dagar.
Snart är det snö på marken.
Snart är det min favorit dag.
Snart är det mörkt redan vid 5.
Snart är det dags för mig att sova.
2010-11-01 / 22:32:54 / Allmänt / 0 kommentarer


REALIZE - BOYCE AVENUE

If you just realize what I just realized,
Then we'd be perfect for each other,
And we'll never find another.
Just realize what I just realized,
We'd never have to wonder,
If we missed out on each other now.
2010-10-31 / 20:15:02 / Love / 2 kommentarer


Sök i bloggen
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Länkar
RSS 2.0