Kollade igenom bloggen och hittade ett vackert inlägg av den bästa.

TJENA TJEENAAAAA !!



nej men tjeena tjenaareee breeeee jaoo
här är det fää och vi ska tää och det är så lää du sku ha vart mää hää och inte dää jao bruuschaaaan!
nananan nu har ella vallfärdat till toaletten och victoria ligger och stirrar in i taket och är faktiskt ovanligt tust, nej inte tust! tysk! neeeej inte tysk! tyst! TYST! mh, nu har ella kommit tillbaka och nu har victoria börjat nojsa igen :)
ehehehe vi har just tittat på soluppgången, väldigt romantiskt måste jag säga, synd att sällskapet inte är detsamma...hmm.. 



nu är det såhär att victoria och ella har varit väldigt elaka ikväll , ja tammetusan! när vi skulle fara till victoria så cyklade ella och victoria och jag måste springa, och mina skor var för stora så jag fick springa i bara strumpbyxor (nej inte bara strumpbyxor, jag hade klänning också faktiskt) såååå dom gick sönder - såklart ._. hm..



ojojoj nu är victoria och ella jättetysta :o hohohoh long time ago! men jaa, dom kanske börjar bli lite trötta, klockan är ju liksom 05:17! ojohohoj jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så det får bli lite som det blir, men det blir nog *smack* jättesmarrigt! iaf tihi :) nuuu ligger victoria i min famn, hon ser ut som en gigantisk austreliensisk anorektisk karismatisk empatisk sandig mini-hamster ehhehehehe



ikväll när vi såg på "kattbreven" kom det en kisse, ella trodde det var ett rött får ._. humm.. kissen hette mitzi! meow! 
humhumhum imorgon är det lööööördag (saturday,laupäev,lauantai,samedi,zaterdag etc.) om någon ville undra alltåå, fast egentligen är det ju idaaaag men jaja! undrar vad jag ska hitta på imorgon, hummhumm, faaast vi får väl se vart ödet bär mig, eh :)



just keep swimming, just keep swimming, (blijven zwemmen,blijven zwemmen,magpatuloy sa paglangoy,magpatuloy sa paglangoy,fortsätt simma,fortsätt simma)



eeh jaa, jag har ju (som ni kanske märker) fixar in några meningar i andra språk här , och det gjode jag eftersom jag tänkte (ja, faktiskt! :o ) att det kan ju vara så att någon frn typ holland eller frankrike eller albnien eller når'n lost person bara råkar klicka sig in på denna bloggen och så tänker dom typ "oh no! this blog is på svenska" :o och sen dom ba (och jaa dom tänker på svengelska) "nejmen ååh sedär där är ett ord/en mening som jag gettar :o" och så dom ba waaauuuuuuwww! :) hm, trevligt!



tänk om man vore en snigel, det vore lite jobbigt.. (sn) tänk ba, om man skulle bli hungrig och man ba "åh jag går till köket och fixar lite frulle!" och så går man dit, (med snigelfart) och sen när man kommit halvvägs så kommer man på att "nej men! snart är det ju lunch! jag måste skynda mig till svarta kissen!" och så skyndar man dit (i snigelfart) och sen när man precis nästan är framme så man ba " äääh det är snart middag! bäst jag går dirr till hesse!" och så är man jättehungrig (man har ju liksom inte käkat en smula på hela dagen :o ) och så när man kommer till hesse så har det stäng för det tog sån jävla tid o_O sååå man får ingen mat på helaste dagen :o hm, det kanske är därför sniglar är så små :o för att dom inte äter nåt alltså :O:O ojherre vad jag är smart!



05:36 nu ser det ut som att victoria sover, jag ska nog peta lite på henne och se om hon är vaken.. *petpet*
.. hon var vaken, fast hon lät lite tired vaaa |-) muh



muuuums vad är det jag ser om inte ett cola-glas här brevid sängen? (det är det) and guess what?! det är cola i det! treeeevliiigt där, jag tror jag ska ta mig en liten slurp! mm-mmmm-mmmmm totally awesome! :DD



alltså neeeeej mina struumpisar är heeelt traaaaasiga



HAHAHHAHAHHAHAHA nu sover victoria :D eller hon svarar iaf inte när man pratar med henne, ehehehe
just hon ba "alltså jag är inte alls trött :o jag skulle absolut inte vilja sova nuu" och sen 20 minuter senare sover hon som en stock :) tihi



ella sitter och tittar på hitta nemo, dock på engelska för jag råkade glömma att ta med den på svenskaa, (för att en viss liten ellabella inte påminnde mig maybeee) 



05:47 ehh nu vaknade victoria och sa att hon inte alls sovit, jomen tjena va ;)



ojneeeeeeeeej nu ska ella och victoria lyssna på miley cyrus ._. eey hannahhhhhhmontanaahhhhhhhh ftw! eller inte :))



jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och nu tycker victoria att jag ska sluta skriva, men neeeeeeeej det vill jag inte, jag tycker det är ganska trevligt att sitta här och skriva
och nu sitter victoria och svamlar något som låter lite som "nå sou voi he turggurdg lekut rygg thrrreyyyyyyffttttt" ovh nu hittade hon lite mossa i håret, haha! kanske från igår då vi sprang iväg från ella bland stockar och stenar och björnar och bär och björnbär eller vad det var :) 



meoooooooowwwwww nu fick jag en marabou schweizernötchoklad-bit av vicpickslick! och ella leter efter sin telelur under sängen!



det känns som om jag borde skriva något intressant istället, nananna jag är en gummibjörn jag är en gummibjörn jag är en rullig liten tullig liten gummibjööörn -.- eller nåt :DD
ehehhe jag sitter här och sjungeerrrrrr grrrrrrawwwrrrr



nu ska jag skriva allt jag hör!

helvete
nu var det tråkigt här
oj choklad!
mm
jag försöker få min jävla data tillbaka
är det du eller jag som bestämmer i dethär rummet?
får jag ringa någon?
ja gör det
får jag ringa bebbe och fråga om han cyklar fortfarande
nu kommer han säkert fråga om det är jag som ringer igen!
hör du vad hansäger?
inte kan ni bada nu heller!
ståhlman!
llleeeemströöööööm
LEEEEEEEEEMSTRÖÖÖM
alltså nu kan man ha kul alltsåå
partyparty
stööna lite mera dåå!
öööööööööööööööööööh
ÖÖÖÖÖH
oj nu blir din tand ännu snedare!
vill du prata med simon?
jaaahajjaaaa
HEJDÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


nej fittan vad jobbigt det där var :o 



nej nu jävlar ska victoria ha tillbaka sin jävla dator så nu måste jag giva it back
meeeeen jaja nu ska jag sluta

(eh arför känns det som om ingen kommer orka/vilja läsa dethära inlägget? vavava?



PUSSSSS HEJDÅÅÅÅ GODMORGON!! // LISA THA BEST ( FUCK THE REST HEST ! ) :DDD

(06:13)

2009-12-03 / 17:06:38 / Allmänt / 6 kommentarer

lisa

hahahaha heerregud

vilket idiut som skrev detdär, undrar vem det var :D

2009-12-03 / 17:13:47
ella

amehhh. lisa det står ju att LISA THA BEST skrev det där.



:D:D



2009-12-03 / 17:16:59
victoria

svar till ella:

hahha, lisa är blind! :D

2009-12-03 / 17:18:32 / http://lillavictoria.blogg.se/
victoria

svar till lisa:

jaaa, man kan undra :o

2009-12-03 / 17:18:47 / http://lillavictoria.blogg.se/
lisa

bububbuuu...

2009-12-04 / 15:21:28
victoria

svar till Lisa:

Nånej inte ska du buuuua nått här heller!

Här är vi alla glada ,hahah skrattterapi

2009-12-04 / 15:51:56 / http://lillavictoria.blogg.se/

Namn visas för alla


Mail visas bara för mig


Blogg visas för alla


Kommentera något snällt

Kom ihåg mig?
Trackback
Sök i bloggen
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Länkar
RSS 2.0
-------------------------------------------------------------------------------- Kodmall: Kategorisida victoria -

TILL ANNA, THE ONE AND THE ONLY


Jag ska slicka din mammas finaste pooooooorslin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMGAH!!!
2011-07-17 / 22:55:47 / Love / 2 kommentarer


THAILAND

Imorgon far jag iväg till Thailand. Gud vad skönt de kommer att vara.
Lämmna detta kalla land och komma upp till himlen till ett varmt land.
Love it. Men kommer att sakna Anton, sjukt mycket.
2011-02-17 / 20:45:24 / Allmänt / 7 kommentarer


IMORGON IMORGON IMORGON

....händer de grejor. MIN födelsedag, och jag fyller inte 16,eller 17 eller något. utan jag fyller 18år! Det är min artons dag, kan ni fatta hur tiden går fort. Snart ligger jag väl i en säng och är en gammal gumma. Nä men detta kommer bli skönt. Längtar. bara 4 timmar kvar.
2011-02-08 / 19:00:55 / Allmänt / 1 kommentarer


LITE MERA MMMMM- I LIVET.

Sitter här och gottar mig med en chokladplatta.
Onyttigt men ändå så förbannat gott.
2011-02-08 / 18:58:37 / Allmänt / 0 kommentarer


26.01.2011

The days hurts
The nights hurts
The light hurts
My eyes hurts
The darks hurts
My heart hurts
It all hurts
The days hurts
The nights hurts
The light hurts
My eyes hurts
The darks hurts
My heart hurts
It all hurts
2011-01-26 / 20:01:05 / Allmänt / 1 kommentarer


CHER LIOYD

Tjejen är.... finner inga ord!
Blir rörd av dessa låtar, brukar inte bli så jätterörd av låtar.
Men denna tjej och dessa två låtar så de går djupt in i mig.
Ohu! Tjejen är verkligen grym.
2011-01-17 / 18:10:49 / Love / 1 kommentarer


PERSONLIGHETS TEST

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

 

Testet  hittar du här: http://se.41q.com/

2011-01-16 / 17:31:11 / Allmänt / 2 kommentarer


LETTERS TO JULIET

Nu ska jag kika på denna film. Den är så bra!
2011-01-15 / 22:07:06 / Allmänt / 0 kommentarer


Lars Forsell

De flesta flickor skulle inte drömma om att göra de saker de drömmer om.
2011-01-15 / 16:37:18 / Citat / 0 kommentarer


beige

Klänningen! Love it.
2011-01-15 / 16:34:59 / Love / 0 kommentarer


09:40

Nu ska jag snart ut och övningsköra. Jag är en aning trött.
Jag har ingen röst.
Jag har ingen ork.
Jag har ingen lust.
Jag har lust att sova.
2011-01-05 / 08:40:00 / Allmänt / 2 kommentarer


KOM IFORM

Nu ska jag snart till Träningsverket och få ordning på denna kropp.
Nu ska jag börja och träna så man kan visa sig i bikini tills sommaren 2011.
Tror att detta får bli mitt nyårslöfte: träna minst 2ggr per vecka.

2011-01-04 / 16:10:20 / Allmänt / 0 kommentarer


HEARTBEAT

Rosor på kind och ett leende på läpparna.
Godnatt.
2011-01-04 / 00:17:25 / Allmänt / 0 kommentarer


03.01.2010 - LOVE YOU

Ligger nu i Annas säng, jag ska sussa här hos henne inatt.
Ikväll har vi varit ute och myst i snön, åkt pulka, gått i hög snö, blivit iknuffad i olika snöhögar. Hm.
Underbar kväll med andra ord.
2011-01-04 / 00:15:44 / Love / 0 kommentarer


-

2011-01-02 / 20:28:00 / Citat / 0 kommentarer


SÖMNLÖSANÄTTER

Nu börjar det igen, de hemska nätterna då man inte kan somna. Man bara ligger och tänker och tänker. Ibland är det bra saker och ibland mindre bra saker och vissa är som man tänker på hela dagen. Går runt och är orolig för saker som man kanske inte borde vara orolig för men de vet man inte fören man är säker på saken.
GIVE ME A WORD.
2011-01-02 / 15:00:42 / Allmänt / 1 kommentarer


EN MÅNAD, EN UNDERBAR MÅNAD.

Det har varit helt magiskt, jag tycker om dej mer och mer för varje dag som går.
Du är helt underbar, och jag älskar dig som du är.
Jag hoppas jag får spendera flera månader tillsammans med dig, Anton. ♥

2011-01-01 / 16:22:50 / Love / 0 kommentarer


KISS MY FACE

And talk for hours
And ooh I like you
And ooh I like how you make me feel
Kiss my face
Your warm embrace
And ooh I like you
And ooh I like how you make me feel
And talk for hours
And ooh I like you
And ooh I like how you make me feel
Kiss my face
Your warm embrace
And ooh I like you
And ooh I like how you make me feel

2010-12-26 / 22:48:54 / Allmänt / 4 kommentarer


MILO + JULGRAN

Milo (systers kisse) tycker att idén med att han en julgran var toppen. man kan både hänga i grenarna och leka med bollar och glitter, woow! smulorna under granen är utav den halvt terorriserade julbocken som också bodde under granen... men Milo måste ju visa honom vem det var som bestämde över stället, så av bocken stackarn är det inte mycket kvar, haha

2010-12-11 / 11:23:52 / Love / 2 kommentarer


I'M NOT PERFECT, BUT I KEEP TRYING

2010-12-06 / 22:19:33 / Love / 0 kommentarer


01.12.2010



Finns inga ord hur mycket du betyder för mig.
2010-12-02 / 20:11:21 / Love / 3 kommentarer


BESVIKEN


Jag vet inte vad jag ska göra.
2010-11-12 / 17:07:17 / Allmänt / 1 kommentarer


8 NOVEMBER

Idag är det den 8 november.
Idag är det 91 dagar tills jag fyller år.
Idag är det måndag.
Idag är det en dålig dag.
Idag är det minusgrader här.
Idag är det frost och riktigt julkänsla.
2010-11-08 / 09:43:46 / Allmänt / 0 kommentarer


WOW SÄGER JAG BARA.

2010-11-07 / 16:38:51 / Love / 0 kommentarer


5 oktober 2010

Heeeejjj! Vickus bad mig att skriva här, och snäll som jag är så gör jag precis som hon säger. Så nu är det dags att plocka fram de oexisterande bloggkunskaperna och skriva lite. Dock har jag inte så mycket att säga förutom att jag ikväll har sett på toy story (som säkert är en av världens bästa filmer) och försökt packa. Försökt ja, det gick inte så bra men mjukisbyxorna och yllesockorna är i alla fall med!


Ja där fick ni en si så där fin bild! hähäh. Imorgon drar jag alltså till Sverige och skojar runt lite, sakna mig inte för mycket (som man nu brukar säga), jag lär komma hem nån gång på söndag. Då ska jag förhoppningsvis på dans dans dans, det tycker jag om! ♥ Hejdååå
2010-11-05 / 21:48:16 / Allmänt / 0 kommentarer


LOVE IS STRONG WHEN YOU ARE WIHT ME

Jag är trött.
Jag är slut i kroppen och jag har ont överallt.
Jag är kär.
Jag är galen i julen.
Jag är snart 18år, 97 dagar kvar.
Jag är cool.
Jag är trött. (igen)
Jag är en tevetittare, berg flyttar in, nu ska jag sova.
2010-11-03 / 21:19:35 / Allmänt / 0 kommentarer


3 NOVEMBER

Snart är det jul. 50 dagar kvar.
2010-11-03 / 21:17:15 / Allmänt / 0 kommentarer


ANDRA NOVEMBER

Jag älskar dig mamma.
2010-11-02 / 22:52:18 / Love / 2 kommentarer


FÖRSTA NOVEMBER

Snart är det julafton.
Snart är det min födelsedag, om 99 dagar.
Snart är det snö på marken.
Snart är det min favorit dag.
Snart är det mörkt redan vid 5.
Snart är det dags för mig att sova.
2010-11-01 / 22:32:54 / Allmänt / 0 kommentarer


REALIZE - BOYCE AVENUE

If you just realize what I just realized,
Then we'd be perfect for each other,
And we'll never find another.
Just realize what I just realized,
We'd never have to wonder,
If we missed out on each other now.
2010-10-31 / 20:15:02 / Love / 2 kommentarer


Sök i bloggen
Senaste inläggen
Kategorier
Arkiv
Länkar
RSS 2.0